manaserver.ir manaserver.ir .

manaserver.ir

پکیج آموزش آنلاین ماناسرور

پکیج آموزش آنلاین ماناسرور
 

سیستم آموزش آنلاین ماناسرور با ارائه به روزترین و پرسرعت ترین سرور های HP آماده ارائه کلاس های آنلاین در مدارس و آموزشگاه هاست.
نرم افزارهای معتبر و جامع BigBlueButton و Adobe Connect با امکانات کامل، فضای آموزشی را با بالاترین سطح کیفیت برای دانش پذیران فراهم می کند. دسترسی آنی به منابع آموزشی، استاد و سایر دانش پذیران اساس نیاز آموزشی است که در این سیستم ها به بهترین شکل در نظر گرفته شده است. برای استفاده از این امکانات جامع ابدا نیاز به زیر ساخت خاصی برای مدرس و دانش پذیر نیست. تامین زیرساخت پرسرعت و سخت افزار اختصاصی و قدرتمند تنها منابع لازم برای راه اندازی یک مدرسه یا آموزشگاه کامل است. تامین کلیه منابع سخت افزاری و نرم افزاری به همراه خدمات جانبی نگهداری و مانیتورینگ در ماناسرور به صورت کامل ارائه می شود
آموزش آنلاین با BigBlueButton
_
نرم افزار  وب کنفرانس بیگ بلوباتن با به اشتراک گذاری امکانات تعاملی فضای آموزشی قادر است تا فضای کلاس های خصوصی، گروهی و وبینار ها را به طور کامل و بدون محدودیت شبیه سازی نمایید. یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار BigBlueButton استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مثل Docker و MongoDB است. نرم افزار BigBlueButton در بخش Front-end که سمت کاربر محسوب می شود از React که یک فریم ورک برای جاوا اسکریپت است استفاده میکند و در بخش Backend یا به اصطلاح سمت سرور همانطور که پیش تر اشاره شده از MongoDB و البته Node.js استفاده می‌کند. در مقام پیاده سازی و استفاده به لحاظ سخت افزاری نیز حداقل پیش نیاز Ram پیشنهادی  ۶ گیگابایت است. این مقدار با توجه به تعداد بازدید کننده ها و حجم منابع به اشتراک گذاری شده می تواند افزایش یابد.


برچسب: پکیج آموزش آنلاین ماناسرور،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۴۷ توسط:ماناسرور موضوع: نظرات (0)