manaserver.ir manaserver.ir .

manaserver.ir

پكيج آموزش آنلاين ماناسرور

پكيج آموزش آنلاين ماناسرور
 

سيستم آموزش آنلاين ماناسرور با ارائه به روزترين و پرسرعت ترين سرور هاي HP آماده ارائه كلاس هاي آنلاين در مدارس و آموزشگاه هاست.
نرم افزارهاي معتبر و جامع BigBlueButton و Adobe Connect با امكانات كامل، فضاي آموزشي را با بالاترين سطح كيفيت براي دانش پذيران فراهم مي كند. دسترسي آني به منابع آموزشي، استاد و ساير دانش پذيران اساس نياز آموزشي است كه در اين سيستم ها به بهترين شكل در نظر گرفته شده است. براي استفاده از اين امكانات جامع ابدا نياز به زير ساخت خاصي براي مدرس و دانش پذير نيست. تامين زيرساخت پرسرعت و سخت افزار اختصاصي و قدرتمند تنها منابع لازم براي راه اندازي يك مدرسه يا آموزشگاه كامل است. تامين كليه منابع سخت افزاري و نرم افزاري به همراه خدمات جانبي نگهداري و مانيتورينگ در ماناسرور به صورت كامل ارائه مي شود
آموزش آنلاين با BigBlueButton
_
نرم افزار  وب كنفرانس بيگ بلوباتن با به اشتراك گذاري امكانات تعاملي فضاي آموزشي قادر است تا فضاي كلاس هاي خصوصي، گروهي و وبينار ها را به طور كامل و بدون محدوديت شبيه سازي نماييد. يكي از مهمترين ويژگي هاي نرم افزار BigBlueButton استفاده از تكنولوژي هاي روز دنيا مثل Docker و MongoDB است. نرم افزار BigBlueButton در بخش Front-end كه سمت كاربر محسوب مي شود از React كه يك فريم ورك براي جاوا اسكريپت است استفاده ميكند و در بخش Backend يا به اصطلاح سمت سرور همانطور كه پيش تر اشاره شده از MongoDB و البته Node.js استفاده مي‌كند. در مقام پياده سازي و استفاده به لحاظ سخت افزاري نيز حداقل پيش نياز Ram پيشنهادي  ۶ گيگابايت است. اين مقدار با توجه به تعداد بازديد كننده ها و حجم منابع به اشتراك گذاري شده مي تواند افزايش يابد.


برچسب: پكيج آموزش آنلاين ماناسرور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۴۷ توسط:ماناسرور موضوع: نظرات (0)

چرا سرورهاي مجازي ماناسرور را انتخاب كنيم؟

چرا سرورهاي مجازي ماناسرور را انتخاب كنيم؟
 

سرور اختصاصي مجازي دسته‌اي از سرويس‌هاي اختصاصي است و منابع تخصيص داده شده به آن بخشي از يك سرور اختصاصي كامل است. فضا، پردازنده، رم و ديگر امكانات اين سرويس در مقايسه با هاست اشتراكي بيشتر بوده و كاربر امكان مديريت و تنظيمات داخلي سرور را بصورت مستقيم در اختيار دارد.
كلمه مجازي در نام‌گذاري اين سرويس به دليل نحوه تقسيم منابع سرور اصلي است كه با استفاده از انواع نرم‌افزارهاي مجازي ‌ساز آن را به سرورهاي كوچكتر تقسيم مي‌كند. سرويس Vdsبيشتر مناسب كاربراني است كه براي فعاليت آنلاين خود به فضايي بيشتر از هاست اشتراكي و كمتر از سرور اختصاصي نياز دارند و همچنين جهت مديريت مستقيم سرويس امكان پرداخت هزينه سرور اختصاصي را ندارند زيرا هزينه مربوط به آنها در حد متوسط است. سرعت بارگزاري سايت و اطلاعات نيز در سرورهاي اختصاصي مجازي نسبت به سرويس‌هاي اشتراكي بالاتر است زيرا تعداد كاربر كمتري بر روي سرور اصلي در حال استفاده از منابع هستند.
اگر بنا به ماهيت فعاليت خود تمايل داريد امنيت بالاتري را در زمان استفاده از سرويس داشته باشيد، و نگران دسترسي به اطلاعات بارگزاري شده هستيد انتخاب اين سرويس گزينه مناسبي براي شما است، البته اين به معناي نداشتن امنيت بر روي ديگر سرويس‌ها نيست اما ضريب بالاتري را تضمين مي‌كند. همچنين با توجه به ماهيت سرويس شما ميتوانيد بصورت مستقيم از وضعيت پايداري سرور مطلع شويد، اين امكان با دريافت خدمات جانبي مانيتورينگ قابل اعمال است، بدين صورت كه كافيست در زمان تهيه سرويس پورت‌هاي مهم مد نظر خود را به بخش فروش مانا سرور اعلام نماييد تا در نرم افزار prtg اقدامات لازم انجام شود.
مديريت يك سرويس اختصاصي بدون شك نيازمند به اطلاعات فني كافي دارد، اما اگر بنا به دلايل اعلام شده تهيه سرور مجازي جهت ادامه فعاليت شما الزامي است جاي هيچ نگراني نيست، شما ميتوانيد از امكانات مديريت سرور مجموعه مانا در راستاي ارتقا سطح كيفي و پايداري سرويس خود بهره‌مند شويد. با توجه به گسترش برنامه‌هاي تحت وب و پيش نيازهاي لازم جهت انجام پروژه گاهي نسخه‌اي از نرم افزار مد نظر كاربران است كه به دليل مصرف منابع بر روي هاست اشتراكي قابل ارائه نيست، در نتيجه از مزاياي ديگر دسترسي مستقيم مديريت سرور خريداري شده را ميتوان نصب نرم افزار شمرد. اين سرور نيمه اختصاصي امكان استفاده ۱۰۰درصد از منابع را بصورت كاملا مجزا از ديگر فضاهاي تخصيص داده شده به كاربر مي‌دهد.
اگر دچار چالش تفاوت ميان دو عبارت vds و vps هستيد اشاره كوتاهي به معناي اين دو سرويس پيش از بررسي پلان‌ها خواهيم داشت. ماهيت هر دو سرويس يكسان است و تنها نحوه مجازي سازي آنها با يكديگر متفاوت است. در vds منابع بصورت كاملا اختصاصي در اختيار كاربر است و اضافه مصرف يا عملكرد ديگر كاربران بر روي ماهيت كاري آنها تاثير نخواهد داشت اما در vps اين پايداري براي كاربران تضمين نمي‌شود زيرا بصورت اختصاصي در حال استفاده از منابع نيستند. مورد ديگر درخصوص سيستم عامل سرور اصلي است كه در vps تمامي ماشين‌هاي مجازي بايد عينا مانند سرور اصلي باشند اما در vds ميتواند نسخه متفاوت از سرور مادر باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۴:۳۰ توسط:ماناسرور موضوع: نظرات (0)

ابزارهاي سيستم مديريت محتوا

ابزارهاي سيستم مديريت محتوا
نتيجه اي سريع با CMS
 
 CMS كه مخفف عبارت Content Management System است به معني سيستم مديريت محتواست كه به كاربران امكان طراحي سايت خود را بدون نياز تسلط كامل بر فضاي طراحي سايت مي‌دهد. با توجه به رايگان بودن اغلب سيستم هاي مديريت محتوا اگر بدنبال طراحي سايت ارزان هستيد ميتواند گزينه خوبي براي شما باشد. امكان استفاده از اين CMS ها را در ماناسرور براي شما بصورت رايگان فراهم كرده‌ ايم:
 
Wordpress
 
Joomla
 
PrestaShop
 
DotNetNuke
 
Drupal
 
MonoX و ..


برچسب: هاست اشتراكي، هاست لينوكسي، هاست اشتراكي ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۴:۵۴ توسط:ماناسرور موضوع: نظرات (0)